perjantai 15. helmikuuta 2013

Liikuntaa ja shoppailua

Tääkin viikko on mennyt ihan hurjan nopeesti. Harjottelussa on edelleen mennyt kivasti, ja siellä on koko ajan vaan kivempaa kun tutustuu ihmisiin paremmin ja tottuu paikan rutiineihin. Avustan siis päivittäin urheilulajeissa, ja on tullut sellanen olo, että pitäis itekin jotain tehdä. Välillä on tullut käytyä lenkillä mutta haluisin vähän tehdä jotain muutakin.

Luin yhdestä naistenlehdestä lajista Barre Pilates, joka on sekoitus pilatesta, joogaa ja balettia. Lehdessä luki, että tunnit olis jotain 29 dollarin (22,50e) paikkeilla, ei mikään sopiva summa mun budjetille. Ajattelin, että aika hyvää tuuria olis jos sellasta kuitenkin jostain läheltä löytyis kun taitaa olla aika uus juttu. Onnekseni googletin ja löysin Pilates & Jooga -salin ihan mun läheltä, jossa on kyseisiä tunteja. Ja yksi tunti maksaa vain 10 dollaria (alle 8e)! Oon nyt muutaman kerran käynyt siellä ja tykkään tosi paljon! Tänään kokeilin myös joogaa ja oli niin rentouttavaa, että taidan jo pian mennä nukkumaan (kello on täällä nyt yhdeksän illalla). Että niinkin railakas perjantai-ilta mulla. Mutta huomenna olis sitten tarkotus lähteä viettämään iltaa yhden harjottelupaikan työntekijän ja tämän kavereiden kanssa. Ensi viikonloppuna matkaan Sydneyyn! En malta odottaa!

Eilen vietin ystävänpäivää shoppailemalla Harbour townissa. Sinne tuodaan tuotteita, jotka pitää ottaa pois myynnistä muista liikkeistä. Siellä ne sit myydään halvemmalla pois! Oon pihistellyt tähän mennessä shoppailujen kanssa, mutta eilen ajattelin, että oon ollut jo kuukauden täällä, niin eiköhän mun oo jo aika vähän shoppailla :D En mitenkään järjettömästi ostellut mutta vähän jotain ;) Olis kiva laittaa vähän kuvia mun ostoksista mutta nyt tulee vaan tällanen tylsä teksti-päivitys. Pitää pian laittaa kuvia myös mun huoneesta, että näätte mun tämänhetkisen kodin.

Myöhästyneet ystävänpäiväntoivotukset kaikille! <3

2 kommenttia:

  1. Hyvät myöhästyneet ystävänpäivät sinne kanssa <3 ja ompas kiva nyt että oot löytänyt ton pilates paikan kun niin halusit päästä treenaamaan :) ja olit oikeessa, meen esitys on silloin kun säkin oot taas täällä! Jee :) pidä hauskaa ja terkut johannekselta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 juu se on kyllä kiva paikka! Vaik siel ei tanssii ookaan ni tulee ainakin jotain tehtyy.. :) Joo niin kivaa pääsen kattoo! Kiitos sano takas! :)

      Poista