keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Hei kaikki!

Päätin alkaa kirjoittamaan blogia, koska olen lähdössä Tammikuussa Australiaan suorittamaan harjoittelua koulun puolesta. Aikomukseni oli alkaa kirjoittaa blogia vasta sinne päästyäni, jotta mun perhe ja kaverit kuulisivat mun kuulumisia tämän kautta. Kuitenkin tässä valmisteluja tehdessäni ajattelin, että olisi kiva olla hyödyksi jollekin joka myös suunnittelee vaihtoon lähtöä. Tietenkin myös itse otan mielelläni vastaan vinkkejä ja kokemuksia Australiassa olleilta. Itse kun en siellä ole aiemmin ollut.

Ostin muutama päivä sitten lentoliput. Alkaa vihdoin tajuamaan että on oikeasti lähdössä! Vaihto kestää kolme kuukautta, joka tuntuu ainakin nyt sopivalta ajalta. Tulen takaisin Suomeen kun täällä on jo kevät, eikä siis tarvitse viettää niin pitkää talvea kuin yleensä. Mun harjoittelu tulee olemaan Gold coastilla Australian itärannikolla. Australiassa alkaa kesä Joulukuussa, joten menen sinne silloin kun siellä on lämpimin aika vuodesta. Kelpaa mulle!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti