maanantai 18. maaliskuuta 2013

G'day!

Tässä muutama Instagram-kuva mun yhdestä viikonlopusta Hannan luona Brisbanessa.

Oltiin Brisbanessa kaupungilla ja päätettiin mennä Max Brennerille. Se on kahvila josta saa kaikenlaisia suklaa-annoksia, se on tosi suosittu täällä. Iltasin Brisbanen Max Brennerille saattaa olla 40 minuutin jonotus että pääsee sisälle! Pitihän sitä kokeilla!

Terveellinen aamupala...

Pääsin vihdoin näkemään eläimiä! Mentiin Hannan, Skyen ja Bekin kanssa Brisbanen Alma Park Zoohon, oli kyllä tosi kiva nähdä söpöjä eläimiä, koalat oli ihan ylisöpöjä! En saanut niistä kauheen hyvää kuvaa, mutta tässä muutama kuva muista eläimistä.




Saatiin syöttää kenguruja!

Eiks ookin söpö!



Mulle on tosi moni sanonut että oon tullut huonona kesänä tänne. Täällä on kuulemma satanut tänä kesänä enemmän kun moneen vuoteen. Myrskyjä on myös ollut ja Gold Coastin ranta on nyt ihan eri näkönen kuin sillon kuin tulin tänne. Oon kyllä sateesta huolimatta ollut tosi tyytyväinen täällä olooni. Ja onhan täällä silti tosi lämmin koko ajan! Nyt oon jo aurinkoakin saanut, mutta en taida olla ihan niin ruskettunut kuin kaverit olettaa :D no, on ainakin terveellisempää kun ei grillaa itteään auringossa kauheesti :D

Mulla onkin täällä ollut nyt poikakaveri vieraana melkein jo kaks viikkoa, niiiiiin mahtavaa nähdä Australiaa yhdessä! <3 Laitan tänne pian päivitystä että mitä ollaan Valtterin kanssa tehty. Meillä on muutama yhteinen vapaapäivä vielä tiedossa niin toivotaan että on hyvää keliä!

2 kommenttia:

  1. Noi on niin ihania kuvia kaikki! :) Onneks siellä sentään on lämmintä vaikka vähän sateleekin :)

    <3

    VastaaPoista
  2. Naaam! Ja sööttejä eläimiä :) Hyvä vaan ettei ihan kärvennä nahkaa siellä.. Pian on sit Suomessakin kesä jo ;)

    VastaaPoista